Blog Radikal Hakkımda - Blog Radikal
Son Yazılar

29 Ağustos 2014 Cuma

Hakkımda

0 comments

Ben kimim? Evet kısaca anlatayım.Klişe laflarla şurada doğdum, büyüdüm lafları yapmadan başlayayım.İstanbul'da yaşamaktayım. AÖF işletme okumuş.Şimdi Gıda pazarlama işi yapan bir plasiyerim.İşim gereği bilgisayar ve internet dünyasında zaten vardım ama web dünyasına uzaktım.Okurum, yazarım ara sıra karikatür çizerim.

Bir web sitesi kurup kendi yazdıklarımı orada paylaşmak istedim.İşte bundan sonra blog maceram başladı.Oğlumun benim için açtığı ilk sitemde yazılarımı acemice yayınlamaya başladım.Sitemi biraz güzelleştireyim falan derken HTML kodlarla tanıştım ve merakım daha çok bu yöne doğru gitti ve www.sitenekodekle.org 'u kurdum.

Daha sonra yazılarımı yazdığım acemice uğraştığım bloğumu terk ederek madem ben bu emeği verip saatlerimi bu iş için harcıyorum diyerek yeni sitem Blogradikal.com'u kurdum.Çoğu arkadaşlar gibi bende bazı sitelere üye olarak yazılarımı paylaştım.Sonra orada paylaştığım içerikleri kendi sitemde yayınlamam gerektiğini düşünerek bu sitelere yazı göndermeyi bıraktım.

Yazılarımın çoğunu ( yazaroyunu ) adıyla yayınlamaktayım.Bu isim nereden çıktığını merak edenler için söyleyeyim.Bir blog ismi ararken o alınmış bu alınmış der ya.İşte araya araya bu isim karşıma çıktı ve benim imzam oldu!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder